Reklamacije

Reklamacije sprejemamo le v pisni obliki. Ponudnik se zavezuje, da bo v roku 5 dni potrdil prejem reklamacije. Hkrati bo uporabnika obvestil koliko časa bo potreboval za rešitev postopka.
Ponudnik se bo prizadeval pri svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok s začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov podjetja Agrotes d.o.o.: narocila@kmetijske-gume.si ali nas obvesti na telefonsko številko 041567778. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto pošiljko vrne po pošti ali jo osebno prinese na naslov prodajalca: Agrotes d.o.o., Cikava 18, 8231 Trebelno Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.
Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen primer su tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč oz. platišča in osi, izdelane po naročilu.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih dostave bo Agrotes d.o.o.najkasneje v roku 48 ur obvestil potrošnika. V primeru, če je mogoče potrošnikovo naročilo uresničiti na drug primeren način, bo Agrptes d.o.o. potrošniku posredoval novo ponudbo v pisni ali ustni obliki. Potrošnik ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost naročilo, podano preko spletne aplikacije preklicati ali sprejeti ponudnikovo novo ponudbo. Če potrošnik naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe ponudnika, mu podjetje Agrotes d.o.o. poda pisno ali ustno obvestilo, da potrošnikove ponudbe ne sprejema.
Stvarna napaka

Stvarna napaka artikla je takrat, kadar:
• Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec mora podjetje Agrotes d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake najdete tukaj. Pravico do uveljavljanja napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V skladu z 25b. člen ZVPot, 37. do 40. člen ZVPot podjetje Agrotes d.o.o., nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.